30 januari 2023
auto verkopen particulier

Geef ons zoveel mogelijk informatie over jouw  voertuig en reis.

Naast de basisinformatie raden wij je aan een pech rapport voor jouw  auto of huis in te vullen. Dit zal onze technici helpen mogelijke problemen met jouw  auto op te sporen voordat ze uitgroeien tot grote problemen. We zullen je laten weten welke onderdelen vervangen moeten worden en wat de geschatte kosten van de reparatie zijn, stern groep. je kunt ook foto’s of video’s uploaden van de problemen die je ondervindt, zodat onze medewerkers van de klantenservice ze goed kunnen zien.

U moet jouw  VIN-nummer invoeren tijdens het invullen van het formulier.

Wanneer je onze klantenservicelijn belt, zullen onze vertegenwoordigers je vragen naar het merk, model en jaar van jouw  auto of huis. Deze informatie is nodig zodat onze klantenservice je kan helpen met eventuele problemen. Zorg ervoor dat je deze informatie invoert terwijl je met ons aan de telefoon bent, niet wanneer je het online formulier invult. Als je niet zeker weet welk jaar jouw  auto is, kunt je het VIN-nummer uit het rijbewijs van jouw  auto halen, van mossel automotive group. Als je geen VIN-nummer hebt, kunt je er een krijgen door contact op te nemen met het kantoor van jouw  plaatselijke Department of Motor Vehicles.

Dan kunnen wij je adviseren welk plan het beste voor je is

Zodra we alle informatie hebben die we nodig hebben om je te helpen met jouw  auto probleem, zullen we je laten weten welk plan het beste voor je is. Meer bepaald zullen we je laten weten welk plan het beste tarief heeft en de meeste voordelen biedt. je kunt kiezen uit onze standaardplannen, onze plannen voor service aan huis of ons plan Visits Plus. je kunt ook jouw  eigen plan op maat maken met jouw  specifieke behoeften en de gegevens van jouw  auto of huis.