Naast de basisinformatie raden wij je aan een pech rapport voor jouw auto of huis in te vullen. Dit zal onze technici helpen mogelijke problemen met jouw auto op te sporen voordat ze uitgroeien tot grote problemen. We zullen je laten weten welke onderdelen vervangen moeten worden en wat de geschatte kosten van de reparatie zijn, stern groep. je kunt ook foto’s of video’s uploaden van de problemen die je ondervindt, zodat onze medewerkers van de klantenservice ze goed kunnen zien.
U moet jouw VIN-nummer invoeren tijdens het invullen van het formulier.
Wanneer je onze klantenservicelijn belt, zullen onze vertegenwoordigers je vragen naar het merk, model en jaar van jouw auto of huis. Deze informatie is nodig zodat onze klantenservice je kan helpen met eventuele problemen. Zorg ervoor dat je deze informatie invoert terwijl je met ons aan de telefoon bent, niet wanneer je het online formulier invult. Als je niet zeker weet welk jaar jouw auto is, kunt je het VIN-nummer uit het rijbewijs van jouw auto halen, van mossel automotive group. Als je geen VIN-nummer hebt, kunt je er een krijgen door contact op te nemen met het kantoor van jouw plaatselijke Department of Motor Vehicles.
Dan kunnen wij je adviseren welk plan het beste voor je is
Zodra we alle informatie hebben die we nodig hebben om je te helpen met jouw auto probleem, zullen we je laten weten welk plan het beste voor je is. Meer bepaald zullen we je laten weten welk plan het beste tarief heeft en de meeste voordelen biedt. je kunt kiezen uit onze standaardplannen, onze plannen voor service aan huis of ons plan Visits Plus. je kunt ook jouw eigen plan op maat maken met jouw specifieke behoeften en de gegevens van jouw auto of huis.
Meer verhalen
Gezinsuitbreiding, waar moet je rekening mee houden?
“Van inkopen tot verkoop: alles over de motorwereld”
Hoe pak je de aankoop van een auto aan?